Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+8
hellevad
Clara
soer5523
ct5000
Behnam
Donaldist
Jonas
Louiseagent007
12 deltagere

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11332
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Louiseagent007 Lør 25 Apr - 15:07

    ... ja alså Clara sagde at vi skulle forsætte i en ny tråd, og eftersom de ikke havde lavet en, så laver jeg da´ bare en. Dog ved jeg ikke om jeg kan flytte tråden... det er vel også kun dem der kan det..
    ...men ja, læser i/ jeres far eller andre, andet end Disney?

    Hilsen Thrine/Louiseagent007


    Sidst rettet af Jonas Lør 25 Apr - 18:11, rettet 1 gang (Reason for editing : Køb eller salg hører ikke til i en flyttet tråd. Jonas)
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91868
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Jonas Lør 25 Apr - 18:12

    Louiseagent007 skrev:... ja alså Clara sagde at vi skulle forsætte i en ny tråd, og eftersom de ikke havde lavet en, så laver jeg da´ bare en. Dog ved jeg ikke om jeg kan flytte tråden... det er vel også kun dem der kan det..
    ...men ja, læser i/ jeres far eller andre, andet end Disney?

    Hilsen Thrine/Louiseagent007
    Hej Thrine,
    Min far og jeg læser ALTID Anders And ved aftensmadsbordet, hvis vi er alene hjemme. For ellers vil min far ikke. Desværre. Han elsker ellers at læse Anders And. :0)

    Jeg har slettet dit salg/køb, eller hvad man kalder det, af disse omtalte ''Fantom-blade'' da de ikke hører til i denne flyttet tråd.

    Jonas
    Donaldist
    Donaldist
    Mini-anmelder
    Mini-anmelder


    Antal indlæg : 103
    Point : 11169
    Brugeroprettelse : 10/04/09

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Donaldist Lør 25 Apr - 19:49

    Jeg er begejstret for mange ikke-disney-serier: Henrik og Hagbart; Spillebøgerne; Lucky Luke (Kun når det er Goscinny); Iznogood (Kun når det er Goscinny); Mads, Mette og Sjoko; Tintin; Familien Gnuff; Splint & Co. (Kun når det er Franqiun); Prins Valliant (Kun når det er Hal Foster); Vakse Viggo; Blake og Mortimer; Jomsvikingerne; Smølferne; Asterix (Kun når det er Goscinny); Radiserne; Steen og Stoffer; Valhalla. Noget andet godt i kan anbefale mig? Jeg vil i hvert fald snart give mig i kast med Fantomet.
    Behnam
    Behnam
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 81
    Point : 11163
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 28

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Behnam Lør 25 Apr - 22:04

    Jeg læser Garfield tegneserier! Og hvis også bøger, så kan jeg bedst lide genren ''Fantasy'' og fortrækker at de er skrevet af: ''Lene Kaaberbøl''. Herunder Skammer-serien, Katriona bøgerne og Skyggeporten.
    ct5000
    ct5000
    And
    And


    Antal indlæg : 113
    Point : 11148
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Aalborg

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af ct5000 Lør 25 Apr - 22:10

    Hvis jeg læser andre tegne serier, så er det Lucky Luke. Jeg kan også godt lide "Fatasy" bøger, da de er meget spændene.
    Behnam
    Behnam
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 81
    Point : 11163
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 28

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Behnam Lør 25 Apr - 22:12

    ct5000 skrev:Hvis jeg læser andre tegne serier, så er det Lucky Luke. Jeg kan også godt lide "Fatasy" bøger, da de er meget spændene.
    Hvilke forfatter kan du bedst lide?
    avatar
    soer5523
    And
    And


    Antal indlæg : 104
    Point : 11163
    Brugeroprettelse : 08/04/09

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af soer5523 Lør 25 Apr - 22:14

    Donaldist skrev:Jeg er begejstret for mange ikke-disney-serier: Henrik og Hagbart; Spillebøgerne; Lucky Luke (Kun når det er Goscinny); Iznogood (Kun når det er Goscinny); Mads, Mette og Sjoko; Tintin; Familien Gnuff; Splint & Co. (Kun når det er Franqiun); Prins Valliant (Kun når det er Hal Foster); Vakse Viggo; Blake og Mortimer; Jomsvikingerne; Smølferne; Asterix (Kun når det er Goscinny); Radiserne; Steen og Stoffer; Valhalla. Noget andet godt i kan anbefale mig? Jeg vil i hvert fald snart give mig i kast med Fantomet.

    Fantomet er rigtigt godt, bare gå i sving!!
    ct5000
    ct5000
    And
    And


    Antal indlæg : 113
    Point : 11148
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Aalborg

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af ct5000 Lør 25 Apr - 22:22

    Behnam skrev:
    ct5000 skrev:Hvis jeg læser andre tegne serier, så er det Lucky Luke. Jeg kan også godt lide "Fatasy" bøger, da de er meget spændene.
    Hvilke forfatter kan du bedst lide?
    Der er en del. Som R. K. Rowling, C. S. Lewis og J. J. R. Tolkien. Det er nok mine ynglings men jeg kan godt lide andre som Philip Kerr.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91868
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Jonas Lør 25 Apr - 23:02

    Netop nu, er jeg i gang med ''Skyggeporten'' af Lene Kaaberbøl - fik en anmeldelse af den fra Behnam, og den lød så spændende, at den var lige noget for mig. Er nået til lidt over s. 170. Indtil videre er den rigtig god. Der er dog nogle personer, jeg ikke forstår, hvem er.


    Jonas
    Behnam
    Behnam
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 81
    Point : 11163
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 28

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Behnam Lør 25 Apr - 23:04

    Hvilke personer er di i tvivl om?
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91868
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Jonas Lør 25 Apr - 23:07

    Justus, tror jeg, han hedder.

    Jonas
    Behnam
    Behnam
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 81
    Point : 11163
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 28

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Behnam Lør 25 Apr - 23:08

    Ja, han er Heros onkel.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91868
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Jonas Lør 25 Apr - 23:09

    Behnam skrev:Ja, han er Heros onkel.
    Men hvor kom han ind i historien?


    Jonas
    Behnam
    Behnam
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 81
    Point : 11163
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 28

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Behnam Lør 25 Apr - 23:11

    Der hvor Hero og Anna rejser til slottet efter Anna's mor (tror jeg)
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91868
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Jonas Lør 25 Apr - 23:13

    Ok.

    Jonas
    ct5000
    ct5000
    And
    And


    Antal indlæg : 113
    Point : 11148
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Aalborg

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af ct5000 Søn 26 Apr - 10:26

    Vi skulle måske, lave en ny tråd til dette. Behnham hvis du vil have foreslået en fantasy bog så bare skriv en pm.
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91321
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Clara Søn 26 Apr - 11:11

    HEY HEY!!! Denne tråd handler om andre tegneserier Very Happy

    Ja, jeg læser kun Disney
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91868
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Jonas Søn 26 Apr - 11:54

    Ja, jeg havde ikke læst overskriften helt korrekt. Wink

    Jonas
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11332
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Louiseagent007 Man 27 Apr - 15:04

    Jonas skrev:
    Louiseagent007 skrev:... ja alså Clara sagde at vi skulle forsætte i en ny tråd, og eftersom de ikke havde lavet en, så laver jeg da´ bare en. Dog ved jeg ikke om jeg kan flytte tråden... det er vel også kun dem der kan det..
    ...men ja, læser i/ jeres far eller andre, andet end Disney?

    Hilsen Thrine/Louiseagent007
    Hej Thrine,
    Min far og jeg læser ALTID Anders And ved aftensmadsbordet, hvis vi er alene hjemme. For ellers vil min far ikke. Desværre. Han elsker ellers at læse Anders And. :0)

    Jeg har slettet dit salg/køb, eller hvad man kalder det, af disse omtalte ''Fantom-blade'' da de ikke hører til i denne flyttet tråd.

    Jonas

    - min far læser altid AA blade efter han er kommet hjem fra arbejde/skole (fordi han er
    skole-lærer).... ikke for at skifte emne, men min far han lader mig aldrig æde mæt
    i slik, kravle oppe på taget, rode med forskellige ledninger eller lignene, når min mor er hjemme...
    - ellers vil han godt... - men huske lige at det her bare var en tilføjelse... så det var ikke meningen at det skulle kommenteres...

    - forresten har i læst Dennis Jürgensens bøger? de er okey, men hans krimiér/gåde historier
    kan nogen gange blive ALT for tekniske... men hans Freddy og monstrene bøger er sjove - og goe´...
    avatar
    soer5523
    And
    And


    Antal indlæg : 104
    Point : 11163
    Brugeroprettelse : 08/04/09

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af soer5523 Man 27 Apr - 19:34

    Jeg læser mest Lucky Luke, ellers læser jeg AA. Very Happy
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11257
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af hellevad Tors 14 Maj - 15:16

    min far kan også godt lide anders and men det kan være irritererne for så er han ude efter mit nye anders and blad
    men af andre bøger og tegneserier kan jeg også godt lide noget(bare ikke tykke bøger,dem hader jeg)b.l.a:jack stump(bog)og gammelpot(tegneserie)men der er også andet godt men der var lige en af hver
    majse
    majse
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 80
    Point : 11036
    Brugeroprettelse : 21/05/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : Fyn

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af majse Lør 23 Maj - 14:19

    Den var svær! Jeg læser meget Disney, men jeg læser da også nogle almindelige romaner, som: "Børnene i Kragevig" & "Trommerne taler" Very Happy

    Der er også Garfield. Dem læser jeg da lidt i også. Wink
    avatar
    rap and i andeby
    And
    And


    Antal indlæg : 147
    Point : 11092
    Brugeroprettelse : 31/05/09
    Geografisk sted : Danmark (desværre)

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af rap and i andeby Søn 31 Maj - 15:36

    Jeg læser asterix, tintin, steen og stoffer og conan ud over AA hvad gælder tegneserier.
    Hvad gælder bøger læser jeg næsten alt fantasy - er nu igang med Ringenes Herre, selvom jeg bedre kan lide f.eks. krigeren, Erik Menneskesøn, Dæmonen i hælene, Harry Potter, Wardstenen osv osv.
    Og for den sags skyld kan jeg ikke se hvad min far har med hvad jeg læser at gøre?
    Glemte Lucky Luke - det læser jeg også. Og Rune T Kidde - især Den lilla møghætte & pulven, Dolly Dyt & de bøvede bamser og litterærlige klassikere.


    Sidst rettet af rap and i andeby Tors 11 Jun - 17:39, rettet 1 gang
    Louise
    Louise
    Anmelder
    Anmelder


    Antal indlæg : 255
    Point : 11221
    Brugeroprettelse : 05/06/09
    Geografisk sted : Danmark

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Louise Tirs 9 Jun - 21:45

    Læser Fantasy og Disney, og ikke andet.
    Donaldist
    Donaldist
    Mini-anmelder
    Mini-anmelder


    Antal indlæg : 103
    Point : 11169
    Brugeroprettelse : 10/04/09

    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Donaldist Ons 10 Jun - 22:24

    Jeg har et lille spørgsmål til dem der kun læser Disney. Hvorfor læser i kun det? Der er jo mange andre gode serier. Især amerikanske avisstriber (både fortsatte og afsluttede) og fransk/belgiske serier der oprindeligt kommer fra de fransk/belgiske blade, Tintin, Pilote og Spirou. De førnævnte fransk-belgiske blade er lige så populære i deres hjemlande som AA&Co. er hos os. At det netop er disse tre er ikke uden grund.

    Sponsoreret inhold


    Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney? Empty Sv: Læser i/ jeres far eller andre andet end Disney?

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Man 13 Maj - 20:54