Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+6
Donaldist
ct5000
Louiseagent007
Clara
Jonas
Administrator
10 deltagere

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Afstemning

    Hvilken tegnefilm er den bedste disney-langfilm?

    [ 0 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left0%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left8%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [8%] 
    [ 1 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left8%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [8%] 
    [ 1 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left8%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [8%] 
    [ 0 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left0%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left0%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [0%] 
    [ 3 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left23%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [23%] 
    [ 0 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left0%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [0%] 
    [ 4 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left31%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [31%] 
    [ 3 ]
    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_left22%Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Bar_right [22%] 

    Totale stemmer: 13
    Administrator
    Administrator
    Admin
    Admin


    Antal indlæg : 32
    Point : 91078
    Brugeroprettelse : 06/04/09
    Geografisk sted : Danmark

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af Administrator Søn 19 Apr - 10:42

    Dette indlæg er flyttet fra Donaldisme.
    Donaldist skrev:Hvilken tegnefilm er den bedste disney-langfilm? Jeg holder mig til Fantasia.
    Clara skrev:Denne tråd høre til under "off topic" (jeg ved ikke lige hvordan man flytter dem, så det kan være Jonas kan gøre det)
    lillestyggeulv skrev:jeg siger det tre musketerer, jeg elsker at se Mickey, Anders og Fedtmule sammen..(-:
    Clara skrev:Jeg har ikke set alle de film som du skriver, men jeg kan alligevel bedre lide kort filmene med Anders og Mickey
    Admin
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91868
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af Jonas Søn 19 Apr - 10:44

    Selvfølgelig Dumbo ! :-)
    Jonas
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91321
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af Clara Søn 19 Apr - 12:29

    Jeg kan se at alle stemmerne er blevet nul-stillet, så i skal nok, lige stemme igen..... Very Happy
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11332
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af Louiseagent007 Man 20 Apr - 15:23

    ....uuuhh - jeg valgte marry poppins... jeg så den rigtig mange gange da´ jeg var mindre....

    - jeg ville ikke vælge at det var andre, men alså Marry Poppins var min yndlings film af de dersens film...
    ct5000
    ct5000
    And
    And


    Antal indlæg : 113
    Point : 11148
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Aalborg

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af ct5000 Man 20 Apr - 19:00

    Jeg kan se Mary Poppins er der og det er ikke en tegnefilm, så jeg vælger Narnia Prins Caspian.
    Donaldist
    Donaldist
    Mini-anmelder
    Mini-anmelder


    Antal indlæg : 103
    Point : 11169
    Brugeroprettelse : 10/04/09

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af Donaldist Man 20 Apr - 19:19

    ct5000 skrev:Jeg kan se Mary Poppins er der og det er ikke en tegnefilm, så jeg vælger Narnia Prins Caspian.
    Udover at det er en sand klassiker, valgte jeg netop at tage Mary Poppins med i afstemningen af den grund.
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11332
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af Louiseagent007 Tirs 21 Apr - 15:26

    ... der er da´ tegninger i den, som f.eks pingvinerne og skilpadderne.
    majse
    majse
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 80
    Point : 11036
    Brugeroprettelse : 21/05/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : Fyn

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af majse Tors 21 Maj - 18:52

    Hmm... Den var svær! Alle Disney Film er jo gode. ;-)
    Men hvis jeg skulle vælge, så synes jeg at filmen "Narnia" er fantastisk. :-)
    Majse
    hellevad
    hellevad
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 254
    Point : 11257
    Brugeroprettelse : 09/05/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : sønderjylland,danmark

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af hellevad Tors 21 Maj - 22:16

    hhmmm...jeg er ret dårlig til at huske filmene da det er lang tid siden jeg har set dem,men jeg valgte marry poppins
    majse
    majse
    Andefan
    Andefan


    Antal indlæg : 80
    Point : 11036
    Brugeroprettelse : 21/05/09
    Alder : 25
    Geografisk sted : Fyn

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af majse Lør 23 Maj - 13:42

    hellevad skrev:hhmmm...jeg er ret dårlig til at huske filmene da det er lang tid siden jeg har set dem,men jeg valgte marry poppins

    Hehe.. Det kender jeg godt. xD
    avatar
    rap and i andeby
    And
    And


    Antal indlæg : 147
    Point : 11092
    Brugeroprettelse : 31/05/09
    Geografisk sted : Danmark (desværre)

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af rap and i andeby Søn 31 Maj - 15:37

    Tarzan eller Pirattes o the Carribbean.
    avatar
    Daniel H B


    Antal indlæg : 5
    Point : 10906
    Brugeroprettelse : 14/06/09

    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af Daniel H B Man 15 Jun - 19:56

    Narnia!!!! Den ELSKER jeg! Jeg troede kun, I mente tegnefilm.;-)

    Sponsoreret inhold


    Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm Empty Sv: Indlæg flyttet: Bedste disney-langfilm

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Man 13 Maj - 5:46