Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


2 deltagere

    bare for spas

    laujensen
    laujensen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 31
    Point : 10217
    Brugeroprettelse : 26/05/10
    Alder : 28
    Geografisk sted : svendborg

    bare for spas Empty bare for spas

    Indlæg af laujensen Tors 14 Maj - 22:53

    Hej derude, hvis nogen fuldstændig uden nævneværdig grund(eller fordi de ligesom mig blev påmindet vha. Gustavsl1), skulle kigge herind forbi, så skriv lige. Btw den resterende mængde af brugerfællesskabet fra andeby.dk(resterende er nøgleordet) er at finde på donaldforum.no.
    avatar
    gustavsl2


    Antal indlæg : 3
    Point : 2891
    Brugeroprettelse : 15/05/20

    bare for spas Empty Sv: bare for spas

    Indlæg af gustavsl2 Fre 15 Maj - 18:23

    Eyyy, havde glemt koden til min gamle bruger (gustavsl1 Razz) så har lavet den her bruger altså mig v2 haha
    Sjovt nok, jeg bare kan blive ved i uendelighed. Når jeg om 5 år igen har glemt gustavsl2, laver jeg en gustavsl3 osv osv xD xD
    avatar
    gustavsl2


    Antal indlæg : 3
    Point : 2891
    Brugeroprettelse : 15/05/20

    bare for spas Empty Sv: bare for spas

    Indlæg af gustavsl2 Fre 15 Maj - 18:25

    Hvad blev andeby-centrum egentlig brugt til, og hvornår? Har helt glemt historien bag andeby-centrum Razz
    laujensen
    laujensen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 31
    Point : 10217
    Brugeroprettelse : 26/05/10
    Alder : 28
    Geografisk sted : svendborg

    bare for spas Empty Sv: bare for spas

    Indlæg af laujensen Fre 15 Maj - 18:47

    Altså så vidt jeg husker, så blev det lavet af AA og Krasse(altså Clara herinde) og muligvis et par stykker som jeg ikke husker. meningen var at det skulle være en slags supplement til Andeby.dk, hvor vi kunne omgå censur og få den chat som Andeby.dk manglede. på mange måder blev det vist primært en side for de "ældre brugere"(dvs. dem på 13-14 og opad), men uden at der lå forhindringer for at yngre kunne komme med over.
    laujensen
    laujensen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 31
    Point : 10217
    Brugeroprettelse : 26/05/10
    Alder : 28
    Geografisk sted : svendborg

    bare for spas Empty Sv: bare for spas

    Indlæg af laujensen Fre 15 Maj - 18:50

    Siden blev vist lavet i 2009 eller 2010, og så tror jeg egentlig den levede en 3-5 frem. Der var vist et ejerskift eller 2, og da AA og krasse m. fl. begyndte at falde fra, så holdt jeg selv op med at have min gang herinde, for dengang havde vi jo stadig Andeby.dk med forum, blogs og det hele.
    avatar
    gustavsl2


    Antal indlæg : 3
    Point : 2891
    Brugeroprettelse : 15/05/20

    bare for spas Empty Sv: bare for spas

    Indlæg af gustavsl2 Ons 4 Okt - 17:55

    Gustav her, melder ind den 4. oktober 2023 centraleuropæisk sommertid (lidt endnu). Laujensen, fedt at hører fra dig. Jeg fornemmer jeg er lidt 'late to the party', hvis siden toppede i starten af 10'erne. Men så har siden potentiale. Og markedet må være uendeligt, eftersom alle forum på Andeby.dk og dets søstersider er lukkede og slukkede. Hvad siger du til at sælge alt vi ejer, og investere hele skidtet i en kraftig rebranding af Andeby-Centrum?
    Ser frem til at hører fra dig.
    laujensen
    laujensen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 31
    Point : 10217
    Brugeroprettelse : 26/05/10
    Alder : 28
    Geografisk sted : svendborg

    bare for spas Empty Sv: bare for spas

    Indlæg af laujensen Ons 4 Okt - 18:48

    gustavsl2 skrev:Gustav her, melder ind den 4. oktober 2023 centraleuropæisk sommertid (lidt endnu). Laujensen, fedt at hører fra dig. Jeg fornemmer jeg er lidt 'late to the party', hvis siden toppede i starten af 10'erne. Men så har siden potentiale. Og markedet må være uendeligt, eftersom alle forum på Andeby.dk og dets søstersider er lukkede og slukkede. Hvad siger du til at sælge alt vi ejer, og investere hele skidtet i en kraftig rebranding af Andeby-Centrum?
    Ser frem til at hører fra dig.

    Det er nok ved at være ti små år siden det begyndte at dø ud, men der er tilsyneladende reklamepenge eller nostalgi nok til at domænet bliver betalt, om end jeg ikke ved hvem der ejer siden. Jeg tror vi kunne komme langt med bare lidt reklame på andeby.dk og donaldforum, selvom jeg helst ikke vil undergrave sidstnævnte.

    Sponsoreret inhold


    bare for spas Empty Sv: bare for spas

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Søn 28 Apr - 6:53