Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


4 deltagere

    Ny hjemmeside!

    Anders
    Anders
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 31
    Point : 10739
    Brugeroprettelse : 20/09/09
    Alder : 27
    Geografisk sted : Planeten Jorden

    Ny hjemmeside! Empty Ny hjemmeside!

    Indlæg af Anders Søn 11 Okt - 20:04

    Jeg ved godt det er ved at være lidt for orginalt med hjemmesider om Anders And, men nu er jeg altså også igang med at lave en. Den bliver lavet på mono.net ligsom jeres, men indholdet bliver ikke det samme. Min hjemmeside kommer til at hedde Jumbobogen.dk for jeg syntes ligsom at der manglede en hjemmeside om Jumbobøger. På siden kommer der til at være nogle lister over Jumbobøger, Mammutbøger, Jumbo-temabøger, og Jumbo-jubilæumsbøger (ja, det er så ikke kun for Jumbobogen), hvor man kan se billeder og indholdsfortegnelse for hvert enkel bog. Derudover vil man også kunne finde nogle små facts om hver enkel bog. Der kommer selvfølgelig også til at være en masse andmeldelser af bøgerne. Derudover vil der også være potrætter, men kun af de figurer som primært optræder i Jumbobogen, fx Næbhøj, Albert, Vildmule. Jeg er ved at overveje om det skal hedde JUMBOpedia i stedet for. Hjemmesiden er godt igang, og jeg startede på den for 2 måneder siden, men da det der med at ligge billeder og indholdsfortegnelser ind tager rigtig lang tid, vil hjemmesiden nok først blive publiceret i starten af år 2010.
    Håber i vil kigge på den til den tid.
    Hilsen Anders
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91868
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Ny hjemmeside! Empty Sv: Ny hjemmeside!

    Indlæg af Jonas Søn 11 Okt - 22:26

    Glæder mig gevaldig meget til at se din hjemmeside, når den bliver skudt i luften!
    Desværre er domænenavnet ''Jumbobogen.dk'' optaget af Andeby.dk. Sad
    Men jeg synes personlig selv at Jumbopedia.dk er en fantastisk navn til en hjemmeside for jumbo- tema- samt -mammutbøger! :-)

    Som sagt glæder jeg mig til at se din hjemmeside, - og hvis der er problemer med MONO.NET, så åbn dit e-mail-program og skriv til andeby-centrum@hotmail.com, så skal vi nok hjælpe dig. :)


    Jonas
    Clara
    Clara
    Hjemmeside-ejer
    Hjemmeside-ejer


    Antal indlæg : 453
    Point : 91321
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 29
    Geografisk sted : Denmark

    Ny hjemmeside! Empty Sv: Ny hjemmeside!

    Indlæg af Clara Tors 22 Okt - 16:04

    Som Jonas siger, så skriv til os, hvis du vil have hjælp! :) Vi hjemmeside ejere må jo hjælpe hinanden. Wink

    Det er faktisk en god idé, at lave en hjemmeside, der holder sig til et bestemt emne!
    Håber du ikke giver op! - Det er der mange der gør, før deres side, når at blive kendt. :)

    Jeg glæder mig til at se resultatet!
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91437
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Ny hjemmeside! Empty Sv: Ny hjemmeside!

    Indlæg af August Fre 23 Okt - 16:30

    Det er rigtigt fedt, at du også laver en hjemmeside, kun om et emne! :)
    Men lige en ting, inden du kommer for godt i gang: det koster mange penge at få et abbonement og domæne.
    Jeg mener det ligger på omkring 600,- om året. Så inden du kommer for godt i gang, skal du vist lige tjekke pengetanken. ;-)
    avatar
    Gäst
    Gæst


    Ny hjemmeside! Empty Sv: Ny hjemmeside!

    Indlæg af Gäst Lør 21 Nov - 15:33

    men jumbobogen.dk bruges allerede.
    avatar
    Gäst
    Gæst


    Ny hjemmeside! Empty Sv: Ny hjemmeside!

    Indlæg af Gäst Lør 21 Nov - 15:37

    Jonas skrev:Glæder mig gevaldig meget til at se din hjemmeside, når den bliver skudt i luften!
    Desværre er domænenavnet ''Jumbobogen.dk'' optaget af Andeby.dk. Sad
    Men jeg synes personlig selv at Jumbopedia.dk er en fantastisk navn til en hjemmeside for jumbo- tema- samt -mammutbøger! :-)

    Som sagt glæder jeg mig til at se din hjemmeside, - og hvis der er problemer med MONO.NET, så åbn dit e-mail-program og skriv til andeby-centrum@hotmail.com, så skal vi nok hjælpe dig. :)


    Jonas
    Eller http://www.jumboboger.dk/


    Sidst rettet af Kalleankafansite Lør 21 Nov - 16:45, rettet i alt 2 gange
    August
    August
    Ande-geni
    Ande-geni


    Antal indlæg : 370
    Point : 91437
    Brugeroprettelse : 08/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : Helsingør, spidsen af Sjælland.

    Ny hjemmeside! Empty Sv: Ny hjemmeside!

    Indlæg af August Lør 21 Nov - 15:39

    Hvis man søger på www.jumbopedia.mono.net så står der at siden findes, men ikke er offentligjort/publiceret endnu.
    Så navnet bliver nok Jumbopedia.

    Sponsoreret inhold


    Ny hjemmeside! Empty Sv: Ny hjemmeside!

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Man 13 Maj - 13:11