Andeby-centrum forum

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Andeby-centrum forum

Et donaldistisk forum, hvor I kan diskutere om Anders And m.m.


+4
Louiseagent007
August
Behnam
Jonas
8 deltagere

    Hvordan opbevarer du dine ande-blade?

    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11326
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Hvordan opbevarer du dine ande-blade? - Page 3 Empty Sv: Hvordan opbevarer du dine ande-blade?

    Indlæg af Louiseagent007 Fre 19 Jun - 18:14

    - jeg besluttede mig for at sætte mine blade i nummerorden - og det lykkes!
    Jeg har sat dem allesammen i orden, men tilgengæld er der nogle få blade jeg ikke kan finde, men de dukker nok op om nogle år.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91862
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Hvordan opbevarer du dine ande-blade? - Page 3 Empty Sv: Hvordan opbevarer du dine ande-blade?

    Indlæg af Jonas Fre 19 Jun - 18:16

    Louiseagent007 skrev:- jeg besluttede mig for at sætte mine blade i nummerorden - og det lykkes!
    Jeg har sat dem allesammen i orden, men tilgengæld er der nogle få blade jeg ikke kan finde, men de dukker nok op om nogle år.
    Find dem på I.N.D.U.C.K.S. billederne.. under COA --> Udgivelser --> Danmark --> Magazines --> Anders And & Co. --> Og find din årgang. --> find numrene, du mangler..
    Og indsæt dem her på Andeby-centrum.. så skal jeg se, om jeg har nogle, du kan købe. :0)

    Jonas
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11326
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Hvordan opbevarer du dine ande-blade? - Page 3 Empty Sv: Hvordan opbevarer du dine ande-blade?

    Indlæg af Louiseagent007 Fre 19 Jun - 18:37

    - ej, jeg behøver altså ikke at have alle numre Very Happy, de dukker altid op på et tidspunkt, men jeg ville spørge om der ikke er nogen som kender den der slik historie, hvor Anders And er slik ekspert, og kan gætte hvad alt slik indenholder, hvor han hjælper en fabrik, og for kvalme af at spise så meget slik?

    - hvis i kender navnet på den, og årstallet og nummeret af hvilket Anders And blad meller 2002 og 2008 så vil jeg meget gerne vide det.
    Pup-Schoonagliffen
    Pup-Schoonagliffen
    Blad-læser
    Blad-læser


    Antal indlæg : 29
    Point : 10922
    Brugeroprettelse : 14/06/09
    Alder : 30
    Geografisk sted : I en galakse fjernt, fjernt herfra :)

    Hvordan opbevarer du dine ande-blade? - Page 3 Empty Sv: Hvordan opbevarer du dine ande-blade?

    Indlæg af Pup-Schoonagliffen Fre 19 Jun - 22:17

    Louiseagent007 skrev:- ej, jeg behøver altså ikke at have alle numre Very Happy, de dukker altid op på et tidspunkt, men jeg ville spørge om der ikke er nogen som kender den der slik historie, hvor Anders And er slik ekspert, og kan gætte hvad alt slik indenholder, hvor han hjælper en fabrik, og for kvalme af at spise så meget slik?

    - hvis i kender navnet på den, og årstallet og nummeret af hvilket Anders And blad meller 2002 og 2008 så vil jeg meget gerne vide det.
    Den med Lille Anders? For hvis det er den, kender jeg den godt... den er vist i et forholdsvist nyt blad Razz? -Men kan ikke huske hvilket, scusi Razz
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91862
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Hvordan opbevarer du dine ande-blade? - Page 3 Empty Sv: Hvordan opbevarer du dine ande-blade?

    Indlæg af Jonas Lør 20 Jun - 1:51

    Louiseagent007 skrev:- ej, jeg behøver altså ikke at have alle numre Very Happy, de dukker altid op på et tidspunkt, men jeg ville spørge om der ikke er nogen som kender den der slik historie, hvor Anders And er slik ekspert, og kan gætte hvad alt slik indenholder, hvor han hjælper en fabrik, og for kvalme af at spise så meget slik?

    - hvis i kender navnet på den, og årstallet og nummeret af hvilket Anders And blad meller 2002 og 2008 så vil jeg meget gerne vide det.
    Kan det være ''Slikdillen'' eller ''Vitamin Z''?


    Jonas
    Louiseagent007
    Louiseagent007
    Ande-ekspert
    Ande-ekspert


    Antal indlæg : 260
    Point : 11326
    Brugeroprettelse : 10/04/09
    Alder : 26
    Geografisk sted : - Sjælland.

    Hvordan opbevarer du dine ande-blade? - Page 3 Empty Sv: Hvordan opbevarer du dine ande-blade?

    Indlæg af Louiseagent007 Lør 20 Jun - 15:14

    - det er den med lille Anders, men det er ikke den der "slikdillen", hvor Georg laver det der slik, hvor alle blive slik-farvet. Men det er nok i et forholdsvis nyt blad, nok i 2004-2008 sådan ca.
    Jonas
    Jonas
    Donaldist af 1. grad
    Donaldist af 1. grad


    Antal indlæg : 872
    Point : 91862
    Brugeroprettelse : 07/04/09
    Alder : 28
    Geografisk sted : Danmark

    Hvordan opbevarer du dine ande-blade? - Page 3 Empty Sv: Hvordan opbevarer du dine ande-blade?

    Indlæg af Jonas Lør 20 Jun - 15:17

    Louiseagent007 skrev:- det er den med lille Anders, men det er ikke den der "slikdillen", hvor Georg laver det der slik, hvor alle blive slik-farvet. Men det er nok i et forholdsvis nyt blad, nok i 2004-2008 sådan ca.

    Søg efter det på www.coa.inducks.org.. for jeg kender ikke helt til den.


    Jonas

    Sponsoreret inhold


    Hvordan opbevarer du dine ande-blade? - Page 3 Empty Sv: Hvordan opbevarer du dine ande-blade?

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Fre 10 Maj - 9:55